2010. június 5., szombat

near the end of stess and start the summer

El sem hiszem ,hogy már csak egy hét van a suliból. Végre jön a nyár. Kicsit még parázok ,hogy mit fogok csinálni ,mert a nyári programom sztornózva lett. Nem baj ,majd lesz valami :D
Tegnap este/éjjel megnéztem 4 filmet ,Disneyseket. Tök jók voltak. Sophie mutatott egy számot telón ,át is küldte ,annyit tudtam ,hogy hero. Erre este nézem a Starstrack-et és meghallom a gitárt-ééss ááááh ezazzaszám (L) tökre megörültem :D jut is eszembe...
A gitárom úgy el van hangolódva ,hogy 2 napja nem tom behangolni ,nem lenne nagy cucc, de valahogy nem megy , nem jön össze a síp és az egyik szám .... mmint ha síppal beállítom akk a szám hamis ha a szám jó akk elvileg hamis a gitár Nembaj, bnőm azt mondta átjön segít ...
Megjelent a Breaking Dawn. Kicsit még kiborít a fordítás,manapság mindent kiadnak szarul. Angolul a legjobb :) De ha már a másik 3 megvan megvettem a 4-et is . 800 oldal és én szép lassal olvasom ,hogy ne legyen az ,hogy egy nap alatt kivégzem,abban semmi jó nincs.
Tök fura hangulatom van ,valahogy egy tök másik nyár képe lebeg előttem,mint ami vár rám . Olyan jó lenne ,ha nyáron sikerülne ,mindent ,amit szeretnék megcsinálni. Hogy mik is ezek pontosan? Azok az én titkaim maradnak (:
Délután elszunyókáltam a napon ,rohadt fáradt vagyok mert 2 napja nem aludtam és mégmost sem lassan éjszaka 1 felé sem alszom ,inkább írok és mjúzikolok.
...Here I am with all my heart .../What you mean to me-starsturck/(L)music4ever.Jó lenne megtanulni gitáron ,de ez még túl nehéz nekem.
Peti folyton zaklat. Kerdem nagyon nagyon unni. Mindig csak ugyan azt hajtogatja ...szeretlek...megbántam -nem érdekel. Gondolt volna arra ,hogy szeret amikor dobott Dórikáért. Néha úgy érzem szeretnék valakit magam mellett tudni ,akire tudom ,hogy számíthatok és szerethetem ,de sajna ilyet nem sokat találni. Tökéletes pasi csak az álmainkban van. Aki helyes és jófej az vagy foglalt vagy meleg ,az aki helyes és menő ,az ugye hát raj és tudja is mafáról ezért felvágós és kb azt hiszi körülötte forog a Föld,meg vannak a helyes de visszafogott srácok ,annyira meg azért én sem vagyok egy kezdeményezős típus. Igazából nem azt állítom,hogy csak a pasival van a baj ,mert nekem ha jól tudom ,kéne pár dolgot változtatnom magamon,és ezen rajta is vagyok,de nem olyan könnyű az. Mindenesetre a nyáron nem ártana ismerkednem. Mára ennyi voltam.
Jah és hétfőn megyek fodrászhoz ,levágatom a hajam olyanra mint 2 éve nyáron volt és kicsit kiszőkülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése