2010. május 29., szombat

Szokásos hétköznapok

It was an ordinary day. Vagy mégsem. A suli kiborít. Lerontottam az átlagom :( ,ez elkeserítő ,ugyan is nem számoltam egy tantárgyból ,hogy rontani fogok, átlag szerint pedig a jobb jegyet érdemelném. Jó lenne azt mondani, hogy mindegy ,de nem az.

Amint beszélni szeretnék Ellával ,abban a pillanatban megjelenik Lili vagy Kilián ,és lehetetlen elmondani mit akartam. Semmi életbe vágóan fontos dolgot nem akartam mondani csak ,akkor épp eszembe jutott valami ,de mivel hűséges csatlósai vele tartanak és majd elmondom máskor. Meg is beszéltük ,hogy hétfőn elmegyünk egy teaházba. Nem járok teaházba, de azért jó lesz. Csokisteát akar velem itatni... "." :D majd meglátjuk.

Mostmár nem érdekel ő , és azt hiszem sokkal jobb így ,hogy barátként tekintek rá. Sokkal jobban kijövünk most egymással.

Pénteken este ittaludt az egyik osztálytársam,Rita (asszonykám -gólyabálon házasodás volt és mi voltunk ketten :) ) Nagyon jó volt. Kimentünk suli után hamburgerezni . Majd délután ,amint hazaértünk körbevezettem és kiültünk a medencéhez gitározni. Még csak most fogom kezdeni a tanulást szeptembertől ,de pár akkordot meg egyszerűbb számokat megtanított. Vagyis próbált ,még nagyon sokat kell gyakorolnom. Épp ,hogy hazakísértem Ritát ,és most bent ülök a szobámban szemben az ablakkal szakad az eső.

Egy szép számot hallgatok épp (Secondhand Serenade: Your Call) ,ezt próbálom megtanulni gitározni. Tök jó Ella mondta ,hogy lehet ,hogy kap egy gitárt ő is. Az jó lenne ,akkor legalább tanulhatnánk együtt. Most épp Romeo és Júliát kéne olvasnom ,úgyhogy azt hiszem mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése