2010. május 30., vasárnap

Gyereknap. Megkértem anyát,hogy menjünk el együtt valahova, de Liza bevágta a hisztiz ,szóval nem mehetünk sehova. Mindegy ,kaptunk pár apróságot.
Reggel kimentem az uvarra,kiültem a napra és gyakoroltam a gitárral. Jó lenne a nyáron megtanulni pár számot.
Holnap teaház. Valamit jó lenne elmondanom ,de nem tudom akarom-e. Majd meglátom , végülis semmi extra ,csak félek valamitől, ami nem hagy nyugodni.
Végre megbeszéltem Hannával ,hogy pénteken találkozunk. Oda kéne adnom az ajándékát ,amit még Prágából hoztam. Ő meg oda szeretné adni a szülinapi ajándékomat. És utána elmegyünk ,megnézzük a Remember me-t.
Reggel olyan szar volt, azt álmodtam ,hogy Hanna elutazik,én meg végig sírtam álmomban ,hogy nem mehet el mindenki akit szeretek. Najó ,nem mindenki ,de nem szeretem ha bárki elmegy a barátaim közül. Az egyik osztálytársam Roxi is elmegy a suliból. Nagyon sajnálom, nagy arc a csaj. Valószínű neki köszönhető az álmom is. Na mindegy a lényeg ,hogy akiket nagyon szeretek még velem vannak (Hanna,Lilcsó,Gabi,Vera és még nagyon sokan) .
A suliban pénteken én is kaptam best friendes nyakláncot Niksitől. Örülök neki ,mert ez azt jelenti ,hogy nem csak az a két vagy három barátnőm van akikkel napi szinten a legtöbbet beszélek ,hanem mások is számítanak rám.
Ma van a padtársam Sophie szülinapja -- Happy Birthday ! -- Reggel már felköszöntöttem,de az ajándékát ma nem tudom megvenni csak holnap ,úgyhogy majd csk Kedden kapja meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése